Saturday, August 1, 2009

Friday activity

Assalamualaikum all..sory blog ku ane sumtym update sumtym nda p kan ukan nya nda update pai beminggu2 kan?? kan?? yth blog ku ne selalu kana komplain leh c wadeh..pengomplain ba anak atu mbagi malas hahaha..btw masa ane kaki ku dua2 sakit tapi nda plg tau sal apa..inda jua patut sal bejalan dari tdi ptg pai malam tdi..macam inda biasa jua jalan batah2 apanya dato nah "cemana tah kan naik bukit ne" hehehehe ..Act td ptg aku jalan sama dato faeiz and siz titin p kami jalan ptg ane ada tujuan bukan nya saja2...kira nda jua bnyk sangat la tujuan kami tdi tu,copy cv,cuci gambar,antar borang n antar cv hehehehe pastu kami makan kue tiaw(ngam kh jua spelling nya) di menglait biasa la abis atu ane kelaparan tia surang2,dato sampai 2x order ba..lagi pun nyaman jua ba ada lagi sambal belacan nya tu aduhhh atu nyamannn..jirul suka tu sambal belacan atu..slluuurrrrpppppp!!!!

Awal malam tadi jirul ada kol kan membawa liat wayang so kami join la..wayang main lam kul 8.45mlm so buat nunggu2 atu kami tiga memanat jln2 ke qlap pastu siz titin minta bawa membali buah,kali ya tunjuk kan tampat membali buah ane..pkir tah buah2an example mcm buah epal,limau,anggur kah..rupa2nya buah mangga..biasa la fav siz titin tu pai sira nya bnyak..awal2 siz titin suruh aku membali p aku inda mau..sudah bejalan siz titin suruh aku merasa mangga tu,punya la masinnnnn hantappp!! tapi mangga nya nyman yatah ku suruh dato pusing ke kiri sal aku kan membali jua mangga atu..panatt panattt 2x kami mengaga tmpat atu..

Pastu barutah kami ke qlap mall..and then jirul dtg taus kami jln2 di sana then kami ke winmark, act aku kan membali barang2 harian ku yg tuk dpakai kali entah napa dua urg ane mau2 th jua kan makai and mau tau yg bne2 pakai hehehe..malas ku kan menyabut nama nya sendiri tah kamu meliat gambarnya hahahaha..tepat jam 8.45 barutah kami liat wayang..ada jua urang emosi meliat cerita ane..bakal saja ya jauh duduk mun ampir tadi grenty ku video o ku gambar tu malas ku jua sabut nama nya..sabar saja siz titin aa hahahahahhaa..lapas atu jirul,wadeh,dato faeiz n aku ke tk menglait meratah ayam goreng..siz titin,elyza and zulo balek taus..yatah ada cerita ne sal ayam goreng ane..kamu liat saja gambar nya la cemana usul muha nya setelah di paksa makan ayam goreng hehehehe..


Asteeeeeeeee~~apa kan yg dbaca atu?

Nada keraja baa durang dua ne..cua kamu liat apa yg durang bali ane..liat banar2 hehehehe

Yatah usul muha nya ne sal kana paksa makan ayam goreng bidaaa wooo bidaaa..

No comments:

Post a Comment