Tuesday, August 18, 2009

Congrate & Gud Luck!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Warbarakatuh..sory aku jarang update blog ku aa..pix yang masa di taurean pun alom teupload lagi sabar2 saja yang kan meliat atu aa..ada ku post tu disini or pat FB ku nanti insyallah hehehehe..tired banar ku ari ane..pagi tadi aku wakeup kul 7am dganikan Aygku servicing keta sisternya hehehehe den ptg kul 2 aku kstadium biasa la jadi penyokong setia Pesilat2 Brunei especially Pesilat dari Jabatan Penjara n my Ayg Faeiz..
Congrate yg manang n yg masuk ke final atu..walaupun ada yang kecundang tapi atu andang adat perlawanan..lain la kalau ada yg membuyuk hehehehe..btw gud luck to Ayg Faeiz yg akan belawan esuk kul 2pm, aku plg kabak2 ne menunggu ya suk belawan ne, lawan Ayg lawan everyseconds, everyminits, everyhours, everydays, everyweek, everymonths, everyyears n apa saja yg every2 atu i wil support behind mu ahahahahaha n to fina also yg belawan esuk sebelah malam nda ku ingat jam berapa gud luck to u too, jgn takut n jgn gentar walaupun lawan mu tinggi gasak saja tia ya n karas2 sikit jgn lambut2 ok hahahaha..
ok aku kan tido lalah ku udah ne macam kajam kisap udah mata ane tapi ku paksa tuk update blog ku jua karang ada yang komplain inda beupdate..yang terasa atu sabar saja aa hahahaha ok c ya Wassalamualaikum Warahmatullahi Warbarakatuh.

No comments:

Post a Comment