Saturday, August 15, 2009

"DISTRICT 9" @Qlap Mall


Its was a good movie act..even awal2 dalam movie ane macam banyak kan bercerita saja p lapas atu baru tah banyak kan action..ada yg membagi kesian jua la n ada jua yg membagi gigitan hehehee..f yang meliat movie ane inda plg rugi meliat~tapi kan yg merugikan ada urang atu awal2 paning meliat movie ane and den ya tido taus then masa movie kan abis baru tah ya bangun so atu saja yang rugi lah sal ya inda paham and inda banyak tau dalam ceta ane..buleh jua dikatakan "mun kan tdo.. balek umah" hahahahaa Jgn marah yer ayg faeiz,kang me balikan gula2 hehehe.. u better watch this movie for the 2nd times.. bali CD/DVD nya saja den if separuh jalan ceta ane tetido jua so esuk2 buleh liat lagi and seterusnya..hehehehe~~

No comments:

Post a Comment