Monday, August 3, 2009

Fireworks @ Serasa Beach

Assalamualaikum all..tadi ptg kul 4.30 ku jalan dari rumah menuju ke rumah ayg faeiz,its mean aku ambil ya di rumah la tu(bangga) hehehe..act kami plan ke Pantai Serasa ane tuk saja2 buang2 tension and sambil2 makan burger..cucur ubi and minum air piasau..nda tau2 rupa2nya ada bunga api main di sana jua..apa lagi kami tunggui la..ngam jua ayg ada bawa camera atu nda lagi kan lapas peluang ambil gambar tuk masuk lam blog hehehehe..sanggup jua udah kami atu menunggu tapi kami nda tau jam brapa start nya bunga api ane..ceta punya ceta..baibun punya baibun luan siuk udah kali kedengaran bunyi bunga api taus kami gagas2,aku ngmbil hp ku tuk memvideo n ayg ambil camera..rupa2nya tmpat kami atu nda nampak bunga api tepampan leh pokok (yatah jgn bekinta di bawah pokok) hehehehee..pastu paksa tah bejalan laju2 menuju tampat yg nampak bunga api..aku sibuk2 memvideo,ayg sibuk2 mengambar hehehee..sampai tah jua hajat surang2 tapi kan bunga api nya nda pulang batah main mayb around 10min i think..liat saja video di bawah ane..sory coz video ane nda berapa clear jua hehehe
ok chaw chin chii :D


No comments:

Post a Comment