Thursday, August 13, 2009

Xceden @jalan menuju ke Berakas Kem

Assalamualaikum all..well its 3am..grenty ku kana marah ne aher tido hehehe..act at 9am later aku kana bawa swimming leh my ayg tapi mata ku ane bah inda mau tido, mengantok pon nada ane waa..yatah inda ku tau napa mata ku ane terang sangat2..inda jua kan aku ane masih tekanang pasal xceden tadi atu..
act awal malam tadi lam kul 9lalu aku ma aygku kepasar malam..biasala ayg tais liur nasi pusu yg 50sen den kami ke serusop ngupi2 sama wadeh n gboy..pastu balek umah ku sekajap tuk ambil beg ayg yg ketinggalan dimalam dalam ketaku..yatah tu luan angan2 ba..aku pon lupa tah jua membawa hehehehe..
Den lapas mengambil beg yatah dalam perjalanan tiba2 ada xceden kawasan jalan kan keberakas kem atu..awal2 masa kami melintas di sana alom ada apa2 so kira alom batah la xceden atu..kereta atu masuk longkang basar and injin nya berasap yatah aku ma ayg turun sal alum ada ramai urang sal masa atu di jalan sunyi udah..kami pikir laki bini saja dalam kerita atu, rupa2nya ada kanak2 dua urang dalam kerita atu jua..so ayg n urang ramai yang baru datang pon menulung mengeluarkan urang2 yang ada dalam kerita atu..bini n anak2 nya selamat di keluarkan,mula2 lakinya alom dapat dikeluarkan sal tangan nya tesapit..tapi atas kerjasama urang ramai tuk mengangkat keta atu alhamdulillah laki2 atu dapat dikeluarkan dari keta..
Btw aku kesian kan anak nya yg laki2 sal anak atu inda tebunyi n pucat muanya mungkin ya kekajutan..ku suruh berehat dalam keta ku saja sampai datang polis and bomba barutah aku n ayg beredar dari sana..Alhamdulillah lah keluarga atu nada apa2 cuma yg driver saja yg cedera tapi inda parah lah..
Macam beuri tah ku pulang meliat xceden tadi atu yatah lapas ku mengantar ayg ke keta nya aku balek taus n drive dengan pelahan..atuu naaa~~ hehehehehee..so sesiapa yang pandai driving atu berhati2 tah di jalan raya :D temasuk aku hahahhaa..bah aku tido dulu takut2 inda tebagun karang ne hehehe c ya wassalam..

No comments:

Post a Comment