Tuesday, December 8, 2009

Santai @ Empire

DEEP-DEEP SO DEEPSSSSS!!!!

Ku termenung sendirian tanpa Bulan..
(mana ada bulan di siang hari wawawawwaa)

Kini Bulan ku menerangi hidupku..
( ishh ishh deep aku neh)

Tiada ertinya apabila bulan tak ada di sisi ku..
( hatuu ya aku aa..)

Dan sekarang Bulan yang ku puja2 sudah jadi begini..
( woii nakal aa..syabas..)

Dan tanpa ku sedari c Bintang jatuh dari langit..
(kes ku melumpat ne)

Bulan dan Bintang akan tetap setia bersama dengan planet2 yg lain..
(planet apa ihh??)

Bertapa indahnya jika ikan paus itu boleh terbang kelangit..
(apakan??)

Akan ada yg tersenyum lebar jika sekiranya..
(to be continue..)

..kekasihnya betelipun dengan mantan nya..
(lijah jan maah aku baibun saja..)

Dan ada yg binggung memikirkan mantan ane tuk laki2 kah tuk bini2?
(hahahahhaha)

Dan ada juga yg termenung memikirkan sesuatu yg inda logik..
(inda ku tau ihh..apakan aku aa..)

Ini lah ragam manusia di planet kita..

Untuk menghilangkan duka dan lara..
(wassalam :p~)

No comments:

Post a Comment